13.6.2018

Zakaj nasprotujemo odstopu medijskih pravic NZS-ju

Podobno kot v lanski sezoni, je krovna nogometna organizacija (NZS) vsem klubom v 2. SNL ponudila v podpis akt o trženju medijskih in sponzorskih pravil 2. SNL za sezono 2018/19. Kljub temu, da se je produkt 2. SNL v zadnji sezoni zelo dobro razvil, kar smo v veliki meri pripomogli sodelujoči klubi, nam NZS ponuja isto (10 nogometnih žog), pod bolj zaostrenimi pogoji. Zato smo se v klubu odločili, da soglasja ne podpišemo.  

 

V izogib kakršnim koli nesporazumom, najprej poudarjamo, da ne želimo na kakršen koli način delovati proti NZS, še manj proti ljudem, ki na NZS opravljajo svoje delo. Še posebej cenimo vse tiste, ki to počno kot prostovoljci in tiste, ki se neizmerno trudijo delovati v interesu klubov in nogometa.

NZS tudi javno priznavamo, da so s povečanjem 2. SNL sprejeli pravo odločitev in pridobili nov odličen produkt. Nedvomno so pri promociji lige svoje prispevali tudi televizijski prenosi na SPORT KLUBU, kot tudi spletni prenosi NZS. Ob tem so nekaj dodali tudi posamezni klubi s svojimi PR oddelki.

Tudi zato, so se, sicer neradi, v vodstvih klubov odločili, da za eno leto dovoljujejo brezplačni odstop TV-pravic, NZS pa je kot znamenje dobre volje vsakemu drugoligašu podarila deset nogometnih žog, ki so bile hkrati tudi uradne žoge 2. SNL. Razumeli smo, da je najprej potrebno narediti produkt, ki bi se ga potem dalo tržiti.

Toda težko razumemo, da NZS po letu dni ni sposobna ponuditi več in, tako kot lani, ponovno ponuja zgolj 10 žog v skupni vrednosti 650€. Prepričani smo, da bi morala biti cena za popolni odstop vseh televizijskih in medijskih pravic za vse klube 2. SNL in za delno centralizirano trženje sponzorskih pravic za tekme 2. SNL, vendarle precej boljša. Nenazadnje smo to v naši povezani pravni osebi takoj pripravljeni ponuditi najmanj desetkrat več ostalim klubom.

Da ne bo ugibanj ali nesporazumov, predlog, ki smo ga dobili vsi drugoligaški klubi je povsem verodostojen, zato dopis NZS klubom tudi objavljamo v celoti:

 

Na kolegiju Bravo 1, v torek 12. junija, smo o predlogu NZS razpravljali in predsedniku NK BRAVO soglasno predlagali odločitev, da takšnega soglasja nikakor ne podpiše. Z našo odločitvijo preko objave na spletni strani NK Bravo seznanjamo tudi celotno svoje članstvo. Naj še enkrat poudarimo, da s tem ne želimo vplivati na odločitve drugih klubov, zavedamo pa se, da smo sami sposobni iztržiti precej več, zato močno upamo, da nam naše odločitve pri NZS ne bodo preveč zamerili.

NZS predlagamo, da trženje 2. SNL na javnem razpisu ponudi najboljšemu izbranemu ponudniku, ki bo pripravljen klubom 2. SNL ponuditi več, kot to zmorejo sami. Na ta način bodo tudi pokazali, da so se trudili in, da je naša cena nekaj vredna.

 

NK BRAVO
Foto: Goran Sačer

SPONZORJI

BRAVO MALČKI, KUL NAVIJAČ, BRAVO NOGOMETNA IZKUŠNJA

SPONZORJI IN PODPORNIKI