6.9.2019

MP #120: Zakaj še vedno Bravo

Še vedno se zgodi, da dobim vprašanje, zakaj sem nogometnemu klubu, ki odkar tekmuje v 1. SNL in postaja vedno bolj prepoznaven dal ob ustanovitvi ime BRAVO? Tej odločitvi je botrovalo kar nekaj razlogov.

Ustanovitev kluba v letu 2006 je namreč sovpadala z obdobjem napovedi in začetka gospodarske krize in obdobjem stagnacije v ljubljanskem nogometu. Prestolnica, ki se je v prvem obdobju samostojnosti Slovenije ponašala s številnimi prvoligaškimi nogometnimi  klubi, je v slovenskem prostoru izgubljala primat. Po vrsti so iz prve lige izpadli Slovan, Svoboda, nič bolje se ni godilo Iliriji, popolnoma pa so ugasnili Ljubljana, Vevče in nenazadnje tudi Olimpija. Kratko obdobje je iz Factorja nastal kot meteor in upanje Interblock, zagnanci okoli novoustanovljenega kluba Bežigrad, pa so počasi postavljali temelje novi Olimpiji.

To je bilo primerno obdobje za razvoj novega kluba in nove malce drugačne zgodbe, ketere vizija je temeljila na drugačnem pristopu z ustvarjanjem čvrstih temeljev in z zelo jasnimi cilji mladim ponuditi možnost izbire nekaj povsem novega, svežega in neobremenjenega s preteklostjo. To drugačnost naj bi simboliziralo tudi že ime samo. Tako je nov nogometni projekt dobil tudi nenavadno preprosto ime BRAVO.

Prvo desetletje v razvoju kluba je NK Bravo postajal vedno bolj znan po zelo dobrem delu z mladimi nogometaši in v mladinskem programu so se selekcije bravove nogometne šole hitro prebile med najboljše na slovenskem področju.

Danes ko ima klub v 1. SNL tudi svojo člansko ekipo med konkurenco drugih klubov z mnogo daljšo tradicijo morda s svojim imenom res zveni še malce nenavadno in še vedno obstaja tudi kanček dvoma, v delu javnosti mogoče celo nezaupanja v prihodnost kluba. V strokovnih krogih pa je teh pomislekov vedno manj.

Čeprav je popolnoma jasno, da je v prestolnici obujena Olimpija glede tekmovalnih uspehov nedvomno prvi ljubljanski klub, pa iz leta v leto svoje pristaše pridobiva tudi Bravo.

Njihova publika postajo predvsem mlade ljubljanske družine, simpatije pa pridobiva tudi med številnimi mladimi širom Slovenije. Odlično sodelovanje z šolami in program osebnostne in poslovne rasti, poleg hitrega razvoja nogometnega znanja postaja zaščitni znak kluba, ki je svoje temelje gradil na strokovnem delu, dobri organizaciji in širšem sodelovanju. Še do same uvrstitve v 1. SNL je v članski ekipi nastopal pod blagovno znamko AŠK Bravo, saj so bili članski nogometaši predvsem študenti. NK Bravo je namreč tudi član Univerze v Ljubljani in dvoboji z mariborski študenti so v zadnjih letih že postajali tradicija, letos pa je na tem nivoju očitno prišlo do kratkega stika, saj Univerza v Mariboru letošnjega dvoboja ni pripravila.

V nižjih selekcijah NK Bravo še vedno nastopa pod imenom Bravo Publikum, iz spoštovanja do družbe ki je postala prvi pokrovitelj novo ustanovljenega kluba.

Danes NK Bravo postaja zanimiv tudi drugim pokroviteljem, ki potrebuje vedno bolj prepoznavne marketinške klubske storitve sponzorske aktivacije, saj sama dejavnost Brava s svojim sistemom delovanja postaja vse bolj zanimiva na najrazličnejših področjih koristnega sodelovanja.

Jasno torej postaja, da ima NK Bravo zelo velik potencial za nadaljnjo rast in razvoj, ki pa mora biti skrbno načrtovana in zelo premišljena. Rast ne sme biti ne prehitra in niti v enem trenutku evforična ter predvsem zelo dobro nadzorovana. Ampak prepričan sem, da se sodelavci v NK Bravo tega zelo dobro zavedajo, zato jim sam popolnoma zaupam.

Darko Klarič
častni predsednik NK Bravo 

TUKAJ najdete vse bloge iz rubirke MOJ POGLED.

SPONZORJI

BRAVO MALČKI, KUL NAVIJAČ, BRAVO NOGOMETNA IZKUŠNJA

SPONZORJI IN PODPORNIKI